FAQ
De meest gestelde vragen hebben we hieronder voor je op een rijtje gezet. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via rosiethelabel.nl@gmail.com ,we helpen je graag verder.
'Kan ik mijn bestelling retourneren?'
Yes zeker! Wij helpen graag met in aanmerking komende retourzendingen. Het retourtermijn bij Rosie the label is 14 dagen na ontvangst. Sale items worden verwerkt in shoptegoed. (De retourkosten zijn voor eigen rekening)
Vul het retourformulier in en doe deze bij je retourzending.
LET OP: zonder dit formulier kunnen wij je niet verder helpen met uw retourzending. Bekijk ook eens het kopje 'Levering'.

'Hoe moet ik mijn redesigned item(s) wassen?'
Bij elke orderbevestiging voegen we een bijlage toe met de beste manier om jouw item(s) te wassen. Daarnaast hebben we hier nogmaals een handig overzicht geplaatst voor extra gemak.
'Wat als mijn maat is uitverkocht?'
Alle blazers proberen we zo snel mogelijk aan te vullen en soms vullen we de populaire items ook nogmaals aan. Op Instagram delen we als eerste wanneer de producten weer aan zijn gevuld, wil je niks missen? Volg ons dan op Instagram @rosiethelabel.nl